.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تعیین شرط استاندار برای تغییر مدیران در مازندران؛
فلاح جلودار: در هیئت دولت تغییرات صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم!
شمال نیوز : استاندار مازندران در نشست مسئولان استان تاکید کرد: در استان تعدادی همیشه کار می‌کنند و تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند و می گویند در استان خبری نیست و غیر مسئولانه مسائل استان را درست منتقل نمی‌کنند.....

شمال نیوز : استاندار مازندران گفت: تعدادی از شخصیت های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می کنند و می گویند در استان خبری نیست.

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح جلودار روز دوشنبه در نشست مسئولان استان تاکید کرد: در استان تعدادی همیشه کار می‌کنند و تعدادی از شخصیت‌های مازندرانی مقیم تهران فقط انتقاد می‌کنند و می گویند در استان خبری نیست و غیر مسئولانه مسائل استان را درست منتقل نمی‌کنند.

مقام عالی دولت در استان در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن انتخابات هم بسیاری از حامیان دولت به مجلس راه یافته بودند و انتظار می‌رفت همین روند در انتخابات ریاست جمهوری تکرار شود.

وی افزود: رأی بالای مردم مازندران به ریاست جمهوری نتیجه اقدامات و خدمات دستگاه‌ها و تعامل خوب و هماهنگی ایجاد شده در استان بود و ما همه تلاش را بکار بردیم تا هم صادقانه کار کنیم و هم عدالت را در تمام زمینه‌ها برقرار کنیم.

وی افزود مازندران پاک‌ترین و شفاف‌ترین انتخابات را در کشور برگزار کرد و یک مورد مشکل چه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم.

فلاح تصریح کرد: مردم مازندران با مشارکت حداکثری به منویات و سفارشات مقام معظم رهبری عمل کردند و ما مفتخریم که مردم عزیز مازندران علیرغم مشکلات باد و طوفان و برف و سیل و مشکلات دیگر پای صندوق‌های رأی آمدند و افتخار آفریدند.

وی تاکید کرد: دیگر زمان انتخابات به پایان رسیده و زمان همدلی و وحدت و نگاه مشترک به توسعه استان و کار و تلاش است.

استاندار مازندران با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به عنوان سال تولید و اشتغال گفت: در سه سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال در استان صورت گرفته است و تولید و اشتغال امروز اساس و بستر همه فعالیت‌ها در استان است.

وی بر مدیریت مناسب توزیع آب برای آب شرب و کشاورزی تاکید کرد و گفت باید دقت بیشتری کنیم تا کشاورزان عزیز ما با مشکل کمبود آب مواجه نشوند.

استاندار مازندران ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه برای هر سال قریب یک میلیون شغل در نظر گرفته شده است که حدود ۴۰ تا ۴۵ هزار شغل جدید باید در استان بوجود آید که در این حوزه شورای اشتغال استان فعال شده و یکی از طرح‌های این حوزه طرح کاروزی است که فرمانداران و مدیران باید به طور جدی طرح‌های اشتغال را دنبال کنند.

وی از ابلاغ بودجه سال ۹۶ خبر داد و گفت: در شورای برنامه ریزی بودجه استان مشخص شده و اعتبارات شهرستانی هم تعیین شده که ضرورت دارد فرمانداران در این زمینه پیگیری کنند.

استاندار مازندران از کسب رتبه اول در بسته رونق تولید در سال ۹۶ خبر داد و گفت: باید فرمانداران بر روند هزینه تسهیلات بسته رونق تولید نظارت کنند تا جلوی انحراف اعتبارات را بگیرند.

رئیس شورای اداری مازندران خطاب به مدیران استان گفت: امروز فرصت خدمت فرصت گرانقدری است که در اختیار ماست و باید تا آخرین لحظات را قدر دانست و به گونه ای عمل کرد که انگار سالهای سال در این مسئولیت حضور داشته و خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مطمئناً تغییراتی در هیئت دولت صورت خواهد گرفت ولی ما می‌مانیم و باید با جدیت فعالیت‌ها و کارها را دنبال کنیم.

فلاح از تشکیل کمیته ای برای رصد فعالیت مدیران در استان خبر داد و گفت: کلیه فعالیت‌های مدیران رصد می‌شود و در این مدت مدیران دستگاه‌هایی بوده‌اند که اقدامات را در چارچوب انجام نداده‌اند به وظایف خود درست عمل نکرده‌اند و استان از این بابت ضرر کرده و حتماً تغییراتی مدیریتی صورت خواهد گرفت و ضعف‌ها برطرف خواهد شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: مشارکت ۷۳ درصدی در انتخابات مجلس و ۹۱ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری مسئولیت همه ما را سنگین تر کرده است و باید به وظایف و مسئولیت‌های خود در قبال مردم عمل کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1396
فقط حرف.از کار خبری نیست.همه خوابنند.جوانان ساری
نا شناس 30 خرداد 1396
اْلله اكبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پناه بر خدا.........
نا شناس 30 خرداد 1396
تا الان ماندي چه كردي ...
كه بعد از اين خواهي كرد....

نا شناس 30 خرداد 1396
خدا بخير كند
نا شناس 30 خرداد 1396
خدا به همه صبر عطا كند
نا شناس 30 خرداد 1396
كسي از فرداي خود خبر ندارد تا چه برسد به آينده...
ugd 30 خرداد 1396
جالبه پاکترین انتخابات؟شورای ساری چه شد
اضغر 30 خرداد 1396
چقدر اعتماد به نفس داره
امینی 30 خرداد 1396
شما هم مثل رئیس جمهور چهار سال دیگه مردم را سرگرم کن
نا شناس 30 خرداد 1396
........
ول کن عموجان! تو 4 سال دیگه هم بمون چون ناطق پشتته! ولی موندن شما برای خودته! ول کن عمو جان!
بی کفایتی نمایندگان ماست که توان عوض کردن یه استاندارو ندارن!
مازندران که 4 سال به فنا رفت! 4سال دیگه هم باش! 40 سال دیگه باش!
پیمان شعبانی تبار 30 خرداد 1396
برادر استاندار حتما پشتش گرمه و اصلا هم بهم ربطی نداره که کی داره کرمش میکنه!
اما فقط بفرمایید انتخابات مجلس شورای اسلامی واقعا 96 برگزار شد؟!????
منظورتون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نبود؟!
نا شناس 30 خرداد 1396
بنازم رو را....... پیرمرد اگر به خودت رحم نمیکنی لااقل به مردم استان رحم کن و برو. حاجی تو را به خدا برو ....فقط برو
ساروی 30 خرداد 1396
درود بر جناب دکتر فلاح استاندار محترم مازندران
ناشناس 30 خرداد 1396
فلاح از مديران زحمتكش ولايق استان و كشور قرش رو بايد بدانيم
مازندرونی 29 خرداد 1396
مگه قطع الرجال کرسی قدرت خیلی مزه داره اومدی براخودت بروبیا راه دادی باند و باندبازی راه دادی محترمانه می گم بیا برو خودتی ...
اقای فلاح لطفا بروووووو 29 خرداد 1396
آقای استاندار بس کنید جان مادرت تمام مدیران دستگاه ها مخالف ذولت هستند و منتظر بودند ریسی رای بیاره
بررسی کنید کدام یک از میران شما حتی در روستای خود برای روحانی رای نتوانستند بگیرند که هیچ بر علیه دولت فعالیت کردند
اقای فلاح شما چون نتوانستند مدیران همسو را انتخاب کنید بازنده شدید ...
مدیران ستادی استانداری
مدیران دستگاه های اجرایی
برخی فرمانداران و
خیلی ار بخشدارن بر علیه دولت بودند یا هیچ اقدامی نکردند با یک فشار سر جای خودشان نشستند...
حسین 29 خرداد 1396
سلام
نماینده ها حال ندارند وگرنه.....
انصاری لاری استاندار وقت مازندران رو رحمانی خلیلی نماینده بهشهر در زمان یک ماه و یک تنه برداشت....یعنی 9 تا نماینده با استاندار بودند....ولی رفت پیش رییس جمهور و تمام کرد...
اقتدار یعنی اون....
جاش خالیه تا به آقای فلاح بگه....
احمد 29 خرداد 1396
مرد حسابی ما به روحانی رای دادیم چون نماینده اصلاح طلب ها بود و گرنه هنوز پول سیل،طوفان و برف رو ندادید.شخص من به روحانی رای دادم ولی چیکار کرد.توآخرین سفر به مازندران یه سالن ورزشی تو تنکابن ساخته شد اونم با پول خیرین رو افتتاح ولی یه هفته بعد رفت شیراز استادیوم ۵۰۰۰۰ نفری پارس رو افتتاح کرد و هزار مثال دیگه.شما و آقای روحانی خیلی کار دارید تا با مردم مظلوم مازندران تسویه حساب کنید.
ساروی 29 خرداد 1396
فلاح بماند بهتر از آن هست که بعضی های تازه به دوران رسیده که حق الناس رو نمیدونن چیه بیان پست بگیرن و لیست بدن و بیانیه بدن برای انتخابات شهرشون.
احمدزاده 29 خرداد 1396
اغلب نظرات انتقادی دوستان بجهت عدم شناخت از فعالیتهای سازنده این استاندار بر کار و تلاشگر میباشد .خدا میداند اگر بدانید چه زحماتی را برای ایجاد اشتغال در سطح استان میکشند هرگز چنین قضاوتی را نخواهید داشت . خواهشا بررسی و تحقیق فرمایید حتما به این نتیجه ای که گفتم خواهید رسید
نا شناس 30 خرداد 1396
شما رفتینی هستی اولین استانداری که عوض میشه شما هستید و جانشین شما هم مشخص شده و منتظر باش ارزو بر جوانان عیب نیست ربیع فلاح
رضا 30 خرداد 1396
استاندار باید علاوه بر اقتدار اشرافیت بر امور هم داشته باشه مخصوصا در انتخاب فرمانداران و بخشداران و مدیران ستادی دارای اختیار باشد
نا شناس 30 خرداد 1396
استاندار اینده مهدی عبوری
گل عمو 30 خرداد 1396
آقای فلاح با تیمش در استان بمانند و جمعیت سه میلیون و سیصد هزار نفری مازندران هرجه سریعتر استان را تخلیه کنند!!!!!!
حاجی 31 خرداد 1396
آدم های مغرور زودتر از بقیه شکست میخورند.فلاح جلودار خیلی غرور داره . فقط دکنر مهرداد ابراهیمی لیاقت استاندار شدن در مازندران رو داره و بس.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.556 seconds.